Kukkuluuruu

Kukkuluuruu

Hyvää kuuluu, -2kg. Se nyt ei ole mikään saavutus sinänsä, painoni heittelee paljonkin riippuen kaudesta.
Nyt kuitenkin kuuluu siinä mielessä hyvää, että olen saanut pidettyä jonkinlaisen järjen syömisissäni, kiitos tuon miedon masennuslääkityksen. Sivuoireet ovat nyt lieventyneet. Minulla ei ole paljoa ruokahalua, mutta olen saanut pakotettua itseni syömään vähän silloin tällöin, sekä olen todella rutkasti lisännyt(omassa mittakaavassani) vedenjuontia, koska tuo lääkitys kuivattaa suuta. Sen lisäksi karkkia ei tee juurikaan mieli, mutta välillä on tullut napsittua suklaapatukka tai kourallinen karkkia. Eli kutakuinkin normaaleja määriä. Lisäksi kilpparilääkitys on alkanut toimia ja minulla on HIKI!!

Olen myös piristynyt siinä mielessä, että olen ulkoillut joka päivä. Ei mitään isoa, mutta edes tunti päivässä ulkona lasten kanssa ja varmaan paras saavutus oli, kun edellispäivänä päätin lähteä paikalliseen kauppakeskukseen tarjousten perässä heti aamusta. Minulla oli siis selvä ostoslista mitä tarvitsin, inhoan lähteä lasten kanssa yksin, koska ovat vielä niin pieniä ja ”vaivalloisia” monessa mielessä tommosessa ympäristössä missä on tylsää ja kuitenkin paljon houkutuksia, eikä meillä ole enää tuplarattaita.. Kuitenkin, lopulta oli rattaat täynnä kamaa ja vedin perässäni 2 vetolaukkua (sisäkkäin), samalla sinne tänne kanittavia rattaita työntäen.. Sain siis kaiken mitä tarvitsin ja vieläpä edullisesti, reissu meni muuten hyvin ja voin sanoa, että oli kyllä hiki ja olin tosi poikki. Kävi siis treenistä.

Lounaan syöminen on ollut mulle aina todella haastavaa ja tämä ruokahaluttomuus tekee siitä todella vaikeaa. Kuitenkin sitten tuolla paastoamisella on ne ikävät puolet, jotka usein sitten aiheuttavat päivällisellä ylilyöntejä(ja muutenkin vaikeuttavat iltaa), joten pakko olisi jotain saada alas. Ostin viimeksi kauppareissulla erilaisia patukoita, jotta saisin edes jonkinlaisen rytmin tähän syömiseen näin alkuun ja ei tulisi pitkää paastoa. Lisäksi saan niistä nopean ja kätevän välipalan kiireisinä päivinä.
Tämä ensimmäinen testaamani oli stevialla makeutettu Leaderin Softbar Protein ja makuna Crispy white chocolate ja se oli yllättävän hyvän makuinen ja pidin sen pehmeänsitkeästä koostumuksesta. Lisäksi tämä oli valmistettu suomessa ja teki olon, ettei heti todellakaan kaipaa mitään makeaa. Kaloreita patukassa oli 174 ja hiilaria vain 3,2g. Tämä ei siis ole mikään maksettu tai sponsoroitu mainos, kunhan itselleni kirjoittelen ylös, kun en kuitenkaan muuten enää ensi kauppareissulla muista mikä olikaan se hyvänmakuinen ja mikä taas kannatti jättää kauppaan.. 🙂
http://www.leader.fi/product/protein-softbar-crispy-white-chocolate-60g/

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s